IMDB 7.5

خلاصه داستان فیلم چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 3

معرفی چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۳ How to Train Your Dragon: The Hidden World 2019

انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۳ محصول کشور آمریکا و ژاپن در ژانر انیمیشن و اکشن و ماجراجویی میباشد.فیلم جدید چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۳ توسط Dean DeBlois کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Jay Baruchel و America Ferrera و F. Murray Abraham در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۷.۵از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World

وقتی هیکاپ متوجه می شود که بی دندون تنها خشم شب نیست ، باید به دنبال “دنیای پنهان” اژدها ها باشد ، یک آرمان شهر مخفی اژدها. او باید این کار را قبل از این که یک مستبد اجیر شده به نام گریمل آن را پیدا کند.

نقد و بررسی انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۳

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود انیمیشن محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x