IMDB 7.3

داستان فیلم احضار 2 ، The Conjuring 2

دانلود فیلم احضار ۲ The Conjuring 2

داستان فیلم در مورد خانوادهٔ هاجسون است که در خانه‌ای در لندن زندگی می‌کنند. آنها از اتفاقات عجیبی که در خانه می‌افتد، ترسیده‌اند و به دنبال کمک هستند. وارن‌ها به خانهٔ هاجسون‌ها می‌روند و تحقیقات خود را آغاز می‌کنند. آنها متوجه می‌شوند که خانه توسط روح دختری به نام مادلین تسخیر شده است.

وارن‌ها باید قبل از اینکه مادلین کنترل خانوادهٔ هاجسون را به دست بگیرد، او را از خانه بیرون کنند. آنها با کمک روح یک کشیش به نام پدر مورفی، موفق می‌شوند مادلین را از خانه بیرون کنند.

دانلود فیلم جدید احضار ۲

فیلم احضار ۲ (The Conjuring 2) یک فیلم ترسناک فراطبیعی محصول سال ۲۰۱۶ آمریکا به کارگردانی جیمز وان است. این فیلم دنبالهٔ فیلم **احضار (The Conjuring)** است که در سال ۲۰۱۳ اکران شده بود. پاتریک ویلسون و ویرا فارمیگا یکبار دیگر نقش دو متخصص مسائل ناشناخته به نام‌های اِد و لورِن وارن را ایفا می‌کنند.

فیلم احضار ۲ با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد. منتقدان از داستان فیلم، بازی بازیگران و جلوه‌های ویژه آن تمجید کردند. مخاطبان نیز از این فیلم به عنوان یک فیلم ترسناک خوب یاد کردند.

در ادامه به برخی از نکات مثبت فیلم اشاره‌ می‌کنیم:

* داستان جذاب و پرکشش
* بازی خوب بازیگران
* جلوه‌های ویژه زیبا
* ترسناک بودن فیلم

نکات منفی:

پایان فیلم کمی قابل پیش‌بینی است

در مجموع، احضار ۲ یک فیلم ترسناک خوب است که برای مخاطبان علاقه‌مند به این ژانر مناسب است. این فیلم داستانی جذاب و ترسناک را با بازی خوب بازیگران و جلوه‌های ویژه زیبا ارائه می‌دهد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
heidar
heidar
5 سال قبل

سلام.ممنون کسی که هم این فیلم رو ساخته هم بازیگراش توی این فیلم بازی کردن واقعا فیلم هیجان انگیزی بود

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x