IMDB 7.3

خلاصه داستان فیلم آن

دانلود فیلم آن It 2017

داستان فیلم در مورد هفت کودک است که در شهر کوچکی به نام دِری، مین زندگی می‌کنند. این کودکان، که با نام «برادران بازنده» شناخته می‌شوند، با یک موجود ترسناک به نام پنی‌وایز روبرو می‌شوند. پنی‌وایز یک دلقک شیطانی است که به کودکان حمله می‌کند و آنها را می‌کشد.

برادران بازنده باید با ترس‌های خود روبرو شوند و پنی‌وایز را شکست دهند. آنها در نهایت موفق می‌شوند پنی‌وایز را شکست دهند، اما او قول می‌دهد که پس از ۲۷ سال بازگردد.

آن یک فیلم ترسناک موفق بود که با استقبال منتقدان و مخاطبان روبرو شد. این فیلم بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم ترسناک سال ۲۰۱۷ شد.

این فیلم به دلیل بازی خوب بازیگران، کارگردانی پرتنش و داستان جذاب، مورد تحسین قرار گرفت. منتقدان از بازی بازیگران جوان، به ویژه جیدن لیبرهر، بیل اسکارسگارد، و سونیا لیلیز، تمجید کردند. همچنین کارگردانی اندی موسکیتی و داستان فیلم مورد تحسین قرار گرفت.

آن یک فیلم ترسناک خوب است که طرفداران فیلم های ترسناک را راضی خواهد کرد. این فیلم داستانی جذاب و ترسناک را با بازی خوب بازیگران ارائه می دهد.

آن (It) یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی است که توسط اندی موسکیتی کارگردانی و توسط گری دایمرمن، چارلی هیس، جیم مارش، و کری فوکوناگا نوشته شده است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام از استیون کینگ است که در سال ۱۹۸۶ منتشر شد. این فیلم در سال ۱۹۹۰ به صورت یک فیلم تلویزیونی ساخته شد.

۳.۹ ۸ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x