IMDB 6.2

خلاصه داستان فیلم آخرین مهلت

فیلم آخرین مهلت ۳ Days to Kill 2014

داستان یک جاسوس بین‌المللی (کوین کاستنر) را روایت می کند که قصد دارد دست از کارهای خطرناک بردارد و با همسر و دخترش که مدت‌ها از آن‌ها جدا بوده روابط بهتری برقرار کند، اما ابتدا باید آخرین ماموریت خود را به پایان برساند.

فیلم جدید آخرین مهلت محصول سال ۲۰۱۴ در ژانر میباشد. آخرین مهلت توسط McG کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Connie Nielsen و Hailee Steinfeld و Kevin Costner در آن ایفای نقش کرده اند.

۳ Days to Kill یک فیلم اکشن و مهیج آمریکایی محصول سال ۲۰۱۴ است. این فیلم توسط مک‌جی کارگردانی شده و سناریوی آن توسط لوس بسون و آدی هاساک نوشته شده است.

فیلم آخرین مهلت داستان یک عامل سیا ای به نام اتان رنر (کوین کاستنر) را روایت می‌کند. او برای اینکه بیشتر از زمان محدودِ خود با خانواده‌اش سپری کند، شغل خطرناکش را ترک می‌کند که به دنبال آن جان او در خطر است. اما وقتی او به طور ناگهانی مبتلا به تومور سرطان می‌شود، تنها راه نجات او به دست یافتن به داروی تجربی است که قیمت بالایی دارد. خود اتان باید یک قرارداد بکند: از زندگی خود دوری کند تا چند روز دیگر زنده بماند.

بازیگران

  • کوین کاستنر در نقش اتان رنر
  • هایلی استاینفیلد در نقش زویدا “زوی” رنر
  • کانیل برز در نقش تینا رنر
  • آمبر هرد بعنوان وای وای بازی کرده‌است.

نگاهی جدید و غیرمعمول به ژانر فیلم‌های اکشن را می‌توان در ۳ Days to Kill دید. این فیلم یک لایه عاطفی برای شخصیت اصلی ایجاد می‌کند که به ما می‌آموزد زندگی را با هر دو دست بچسبیم.

۵ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x