IMDB 6.7

خلاصه داستان فیلم آسورا شهر جنون

معرفی آسورا شهر جنون Asura 2016

فیلم آسورا شهر جنون محصول کشور کره جنوبی در ژانر اکشن و جنایی و هیجان انگیز میباشد.فیلم جدید آسورا شهر جنون توسط Sung-su Kim کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Jung Woo-sung و Hwang Jung-min و Ju Ji-hoon در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۶.۷از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Asura

هان دو کیونگ (سول کیونگ گو)، یک پلیس فاسد است که در شهر ججو کار می کند. او با شهردار شهر، لی یونگ وو (کیم سو هیون)، در ارتباط است و در ازای دریافت رشوه، از او در فعالیت های غیرقانونی اش محافظت می کند.

یک روز، هان دو کیونگ با یک قتل مرموز مواجه می شود. قربانی، یک خبرنگار روزنامه است که در حال تحقیق در مورد فعالیت های غیرقانونی شهردار بود. هان دو کیونگ موظف است این پرونده را بررسی کند، اما در نهایت متوجه می شود که قتل توسط افراد شهرداری انجام شده است.

هان دو کیونگ با این واقعیت که در حال همکاری با مجرمان است، دست و پنجه نرم می کند. او می داند که اگر حقیقت را فاش کند، جانش در خطر خواهد بود.

نقد و بررسی فیلم آسورا شهر جنون

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Asura به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

Asura: The City of Madness یک فیلم اکشن جنایی کره جنوبی محصول سال ۲۰۱۶ به کارگردانی کیم سونگ سو و نویسندگی کیم سونگ سو و کیم یونا است. این فیلم با بازی سول کیونگ گو، کیم سو هیون، جو جین وون، لی جونگ سئوک و کیم جی سوک، داستان یک پلیس فاسد به نام هان دو کیونگ را روایت می کند که بین امور داخلی و شهردار فاسد شهر گرفتار می شود.

بازیگران

بازی بازیگران در فیلم آسورا شهر جنون بسیار خوب است. سول کیونگ گو در نقش هان دو کیونگ، بازی بی نقصی ارائه می دهد. او توانسته است شخصیت یک پلیس فاسد را به خوبی به تصویر بکشد. کیم سو هیون نیز در نقش شهردار لی یونگ وو، بازی درخشانی دارد. او توانسته است شخصیت یک شهردار فاسد و بی رحم را به خوبی به تصویر بکشد.

فیلمبرداری

فیلمبرداری فیلم Asura: The City of Madness بسیار خوب است. تصاویر فیلم با کیفیت بالا هستند و صحنه های اکشن فیلم به خوبی کارگردانی شده اند.

موسیقی

موسیقی فیلم آسورا شهر جنون نیز بسیار خوب است. موسیقی فیلم، فضای فیلم را به خوبی منتقل می کند و به ایجاد هیجان در بیننده کمک می کند.

نتیجه گیری

فیلم آسورا شهر جنون یک فیلم اکشن جنایی خوب است که داستانی جذاب و پرکشش دارد. بازی بازیگران، فیلمبرداری و موسیقی فیلم نیز در سطح بالایی هستند. اگر از فیلم های اکشن جنایی لذت می برید، تماشای این فیلم را به شما توصیه می کنم.

۴.۵ ۲ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x