IMDB 6

خلاصه داستان فیلم شرلی

معرفی شرلی Shirley 2020

فیلم شرلی محصول کشور آمریکا در ژانر بیوگرافی و درام و معمایی میباشد.فیلم جدید شرلی توسط Josephine Decker کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Elisabeth Moss و Odessa Young و Michael Stuhlbarg در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۶از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Shirley

فیلم شرلی (Shirley) داستان یک زوج جوان با نام شرلی جکسون و همسرش استنلی هیمن را به تصویر می کشد که به امید شروع زندگی جدید و روشنی هستند. اما آنها متوجه می شوند که سوژه ای برای رمان جدید یک نویسنده روانی هستند …

نقد و بررسی فیلم شرلی

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Shirley به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x