IMDB 5.5

داستان فیلم قطار بوسان 2 شبه جزیره ، Train to Busan 2 Peninsula

معرفی قطار بوسان ۲ شبه جزیره Train to Busan 2 Peninsula 2020

فیلم قطار بوسان ۲ – شبه جزیره محصول کشور کره جنوبی در ژانر اکشن و ترسناک و هیجان انگیز میباشد.فیلم جدید قطار بوسان ۲ – شبه جزیره توسط Sang-ho Yeon کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Gang Dong-won و Lee Jung-hyun و Re Lee در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۵.۵از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Train to Busan 2 Peninsula

ویروس زامبی در ۴ سال گذشته در سراسر کره جنوبی پخش شده است. ۴ کره ای در هنگ کنگ با یک کامیون ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار از طریق محاصره به اینچئون می روند.

نقد و بررسی فیلم قطار بوسان شبه جزیره

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Train to Busan – 2 – Peninsula به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۴.۱ ۱۱ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] دانلود فیلم Train To Busan 2 2020 قطار بوسان ۲ […]

Tahoora
Tahoora
3 سال قبل

قطاری به بوسان یک که عالی بود واقعا… دوش هم بازیگراش عالین منتظرم کیفیت خوب بیادببینمش.. داخل خوده سینمای کره با وجود کرونا ترکوند

AmiR
AmiR
3 سال قبل

من اینو دیدم. اصلاً به خوبی ۱ نبود. قطار پوسان ۱ خیلی مهیج تر و ترسناک بود. این به خوبی اون نیست، اصلا.

حامد 29
حامد 29
3 سال قبل

جذاب و هیجان انگیز!

علی
علی
2 سال قبل

لینک ها خرابه

5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x